Sunday, March 17, 2013

Wiki-maailm

Mis see on?

Vikipeedia on paljukeelne võrguentsüklopeedia, mida kõik saavad vabalt kasutada ning täiendada ja parandada.
Esimesena alustas 2001. aasta jaanuaris ingliskeelne Vikipeedia. Eestikeelne Vikipeedia alustas 2002. aasta augustis.

Plussed

- ma saan leia peaaegu mingit informatsioon
- kõik andmed on väga selgelt toodud
- toetab paljusid keeli

Mida ma tahaks parandada

-mulle ei meeldi, et Vikipeedial ei ole võimalus alla laadid viideod artiikledega
Näiteks: http://et.wikipedia.org/wiki/Punane_meri
Oleks tore, kui oleks võimalik näha videot, mis ilus punane meri ja selle suurepärased vaaded

-mulle ei meeldi, et Vikipeedial ei ole integreeritud sotsiaalse võrgustiku nuppud
Näiteks: http://et.wikipedia.org/wiki/Punane_meri
Kui ma tahan jagada Facebookiga või VKontaktiga, ma saan vajutada nuppu ja koik minu sõbrad näiteks facebookis saavad vaadata mis mulle meeldib
  
-mulle ei meeldi, et Vikipeedial ei ole võimalus hinnata artiikleid, näiteks artiikli peale on kaks nuppu, 'Meeldib' ja 'Ei meeldi' ja samuti võimalus kommenteerida, näiteks miks teile ei meeldi see artikkel

No comments:

Post a Comment